onsdag den 16. oktober 2013

Jeg er lige her

Er hjemme, lige der hvor hjertet slår. Hvor fatningen langsomt skiftes. Hvor dårlig hukommelse ikke nødvendigvis er det samme som dårlige minder. 

Hvor jeg igen har stukket mig selv en plade. Chokolade. Hvor jeg tror lige så meget på regnbuen som på regeringen. Hvor dynen senere vil varme om kap med thaisuppen. 

Hvor savn og afsavn er to finurlige frækkerter, der kommer og går som det passer dem. Hvor Damages vil dominere aftenens Netfix. Hvor bristede drømme kæmper om en plads på Amagerhylden. 

Hvor håb er et fundament der ikke kan synke i kviksand. Hvor følelserne er lige så blandede som posen med Matadormix der skal konsumeres. 

Hvor Google mestrer alt på nær meningen. Hvor jeg har lært at man ikke kan stå på skøjter i en spejlsal, men med lethed kan ryge på glat is. 

Hvor jeg vil ligge i fortrolig ske med torsdag aften og glædes over at have hele sofaen og sendefladen for mig selv. 

Lige her, her er jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar