mandag den 24. december 2012

Baggerpakkerjulekalender | 24 December 2012 |


Think Different Think Aubergifferent |

"Here's to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They're not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. 

About the only thing you can't do is ignore them. Because they change things. They push the human race forward. And while some may see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do."

Kære Peter Bagger. Ham Steve Jobs havde jo så sindssygt ret i disse ord. Lov mig, at uanset hvor ondt du engang i mellem får i reglerne og konventionerne, så lad det gøre ondt. Det er en betændelse som samfundet sommetider smitter os med. Vi forstår den ikke, og vi bryder os ikke om den. 


Og det behøver vi heller ikke. For husk, intet er statisk. Heller ikke betændelse. Bliv ved med at være dig. Altid. For du er den bedste dig der findes. Og sådan nogle som dig og mig kan ikke puttes i regelkasser eller konventionsrammer. Så mistrives vi. Og det skal vi ikke.

Søde Bagger. Tak for i år. Tak for at du elskede julekalenderen. Tak fordi du er som du er, og rummer, at jeg er som jeg er. Jeg elsker vores venskab, og du skal vide at jeg elsker hver en skæv og tosset vinkel af dig. Ganske få mennesker får mig til at slappe ubetinget af i deres selskab, og du er en af dem. Tak for dig. 
Rigtig glædelig jul og må 2013 bringe dig en helvedes masse auberginer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar